שניצלים מיוחדים בישראל

אחת המנות הפופולריות בישראל היא לא אחרת מאשר מנת השניצל, המנה שעשתה עלייה אל ארץ ישראל היישר מוינה הקרה הצליחה להשתלב במטבח הישראלי משל הייתה פתיתים או ספגטי ואורז. את המנסה הזו ניתן להשיג כמעט בכל בית בישראל, אך בין הבתים ישנם גם לא מעט מסעדות, בתי קפה ומזנוני רחוב שבהם אפשר להשיג את המנה הווינאית שבמקור עשויה מבשר בקר. במסעדות הישראליות מנעד השניצלים שניתן למצוא משתנה, החל מאופן הציפוי של השניצל ועד לסוגי הטעמים והתיבולים. ועל מנת לא להתבלבל בארוחת הצהריים הבאה, חיפשנו אחר השניצלים המיוחדים שניתן למצוא בין שלל המסעדות השונות בישראל.

שניצל עשרים טעמים

ברשת שניצל עשרים הטעמים ניתן להשיג כ20 סוגים שונים של טעמי שניצל, החל משניצל טבעוני ועד לשניצל שום, שניצל צ'ילי ועוד מגוון סגנונות תיבול מוכרים וחדשים שהופכים כל ביס מהשניצל לחוויה חד פעמית. אלא שעבור שניצל כל כך מיוחד לא נתבקשנו לנסוע רחוק במיוחד, שכן את שניצל עשרים טעמים ניתן למצוא החל כרמיאל שבצפון ועד לאשקלון שבדרום. מלבד עשרים סוגי השניצלים ניתן להשיג גם מנות ראשונות כמו צ'יפס פירה, כדורי פירה, צ'יפס רגיל וטבעות בצל לצד שניצלים צמחוניים ומגוון מנות "פלנצ'ה".

שניצל של קפה נואר

אם קודם לכן הזכרנו את צורתו המקורית של השניצל הווינאי, הרי ש"בקפה נואר" שברחוב אחד העם 43 בתל אביב ניתן להשיג שניצל שכזה. התוספות שמתלוות אל מנת השניצל בקפה נואר יכולות להיות סלט קטן, צ'יפס או אורז. גם את סוג השניצל אפשר לבחור או בחזה עוף שהוא הצורה הישראלית המסורתית או בסיס עגל כמו בגרסה המקורית. מחיר השניצל משתנה גם הוא בהתאם לבחירה, כאשר מנת שניצל עוף תעלה כ49 שקלים ומנת עגל תעלה 74 שקלים. 

שניצל אהרון

ברחוב מורשה שבמזרח רמת השרון ניתן למצוא את שניצל אהרון הוותיק, שם אפשר לקבל שניצל עבה ועסיסי מטוגן בטוב טעם שמחזיר את מרבית הטועמים למנה שנייה ושלישית. אל השניצל אל אהרון מתלויים שעועית, צ'יפס בייתי או אורז יחד עם סלטים בייתים מעולים גם כן.