עדשות מגע יומיות בצבעים

בשנים האחרונות טכנולוגיית עדשות המגע עוברת מהפך של ממש, כאשר הן חוזרות אל חיינו עם טכנולוגיה מתקדמת ומשאירים את עדשות המגע שעשויות מזכוכית, הרחק בספרי הלימוד. העדשות שקיימות כיום הינן מבוססות על חומרים שונים מבוססי סיליקון, אשר הופכים את מגע שבין העדשה אל הקרנית לנעים יותר ומותאם לשימוש ממושך. עם החידושים השונים נוספו גם עדשות יומיות, שבשונה מעדשות תקופתיות ניתן לעשות בהן שימוש שבין 12 עד 10 שעות. אך הפיתוחים והתוספות השונות לא פסקו בעדשות היומיות או ביכולת ההגנה שלהן מקרינת השמש, אלא גם בצבע השונה שניתן להשיג אותן כיום. יצאנו לחפש אחר עדשות מגע יומיות, כאלו המגיעות עם צבע.

סוגים שונים עדשות וצבעים

ישנן לא מעט חברות שונות המייצרות עדשות מגע ורובן גם מייצרות עדשות מגע יומיות בצבעים, מבניהם מצאנו כמה דגמים סופר מומלצים עם טכנולוגיות מעולות אשר לא רק שומרות על מעבר תקין של חמצן וצבירת חלבונים.

  • FRESHLOOK DAILY
    העדשות מבית "Alcon" מגיעות בארבעה צבעים שונים, כחול, אפור, ירוק ושקד. העדשה מיוצרת בעזרת טכנולוגיית צבע מתקדמת, המשלבת שלושה צבעים ויוצרת צבע מושלם ומדויק עבור העדשה. מחיר לחפיסת עדשות כאלו נע בין 950 עד 110 שקלים ובכל חפיסה ישנם כ10 עדשות.
  • DISPO COLORS
    העדשות מסוג DISPO מוכרות למרבית המשתמשים בעדשות מגע, כעת יוכלו המשתמשים להנות גם מעדשות מגע צבעוניות יומיות. עדשות אלו עשויות מחומר פולימר הנחשב לחומר אלסטי מצוין ובעל עמידות גובהה, יחד עם כחמישה צבעים שונים כמו ירוק, אפור, אגוז, אקווה וכחול ומחירן נע בין 100 עד 130 שקלים.

עדשות מגע משוגעות

מלבד עדשות מגע צבעוניות שתוכלו למצוא כיום, ישנם גם לא מעט עדשות מגע מטריפות עם סוגים שונים וצורות מדליקות. אחת מאותן עדשות היא FUN4COLORS המשווקת עדשות מגע עם צורות משוגעות החל מעיני חתול לבנות או צהובות ועד עיניים אדומות או עיני זאב. את מחיר העדשות הללו תוכלו למצוא בין 135 שקלים עד 150. היתרונות הבולטים בעדשה זו ההקפדה על שולי העדשה, דבר הגורם לנוחות גבוהה יותר ויציבות טובה.