נכתב בהמון אהבה מעכו העיר המעורבת

ניצוץ אור נמצא באפלה. הוא תמיד כאן, צריכים להתאמץ לפקוח עינינו, לשים זום אין עליו. די כבר עם הזרקור המופנה רק על החשכה, הרי התמקדות של כולם על חושך מביא עוד חושך ועלול להשתלט על כל העולם. כולנו רואים לאן השנאה מובילה. הילד הקטן שאמר: "המלך הוא ערום" ולא יסף, נמצא בכל מקום בכל אתר. הגיע הזמן שנהיה הילד וגם אנו נאמר שאנחנו רוצים לתקן את הסילוף שקיים.

יהודים וערבים יחדיו נמצאים על כל הר וגיא וחולקים רצון לשיתוף פעולה. שכנים ערבים שבאים לעזור במסעדה שהוצתה נמצאים בכל מקום שעכשיו נפרע. יהודים המחבקים אמא ערביה שבנה נפגע במהומה, הם תמונה שמשום מה לא מראים על המרקע. אמהות שגוערות בבניהן ומתנגדות למעשי הבריונות, נמצאות בכל מגזר. גם אותם רבים המתחננים בשקט, שלא מצולם, לשכנות טובה בעירם המעורבת, שהחשכה עליה השתלטה. הם מבקשים את ניצוץ האור שיאיר את החשכה והם רבים מהליסטים שפורעים ושורפים כשלוחים בידי שטן.

המון זועם, חשכה, תוהו ובוהו השתלט על העולם. אך אלוהים הלא אמר: "יהי אור!" ומן האפלה השמש זרחה וציוץ ציפורים נשמע והארץ הוריקה ופרח צמח וילדים יהודים וערבים משחקים יחדיו בפארק וחמותי שגרה בזמנו בעיר העתיקה והחלב בשדה נגמר והשכנה הערביה שגם היא נשאה בידיה עולל שהניקה גם את בתה הקטנה זו גם תמונה שבורא עולם יצר. תמונה של קשר חלב שלא יסולא בפז כזה שמחבר לעולמי עד.

בורא עולם כמו שכתוב באתר https://aspbasilicata.net/ לא רוצה שנהיה ברע, הוא נתן לנו שפע שמספיק לכולם, הוא הביא אותנו לעולם כדי שנלמד לחיות כבני אדם ולא כפראים צמאי דם.

ועם כל האמור למעלה חשוב שנדע שעד שבתוכנו – עם ישראל – לא ישררו יחסים של אחדות, של ערבות מעל כל ההבדלים, ואף על פי כל הניגודים נמשיך לחטוף מכל הכיוונים. פעם אחר פעם אנחנו רואים שבתקופות שאנחנו מפולגים ומשוסעים בתוכנו קמים עלינו אויבים מבית ומבחוץ. כשאנחנו חיים בחשכת השנאה הטילים, האסונות, מיעוטים קמים עלינו לכלותינו. כי חשכה מביאה יותר חשכה ואהבה מביאה יותר אהבה.