קבלנים שבונים פרויקטים בצפון תל אביב

מדינת ישראל נמצאת בתנופת בנייה שעוד לא נראתה בשנים האחרונות, אפשר לספור את כמות המנופים שנמצאת בכל עיר כיום בארץ על 2 ידיים. הסיבות לקצב הבנייה המשוגע הזה הינן גם חלק מהניסיון הבלתי פוסק להילחם במחירי הנדל ן הגבוהים בארץ, אך גם ריבוי של עבודות של התחדשות עירונית וגידול בילודה בישראל הם חלק מאותן סיבות אשר הביאו ללא מעט בנייה בערים שונות. אך אפשר לראות שבמיוחד בעיר תל אביב ובאזור הצפוני שלה, מתקיימים לא מעט פרויקטים חדשים שיכולים להתאים למגוון רחב של אוכלוסיה כמו מספר פרויקטים בצפון תל אביב של יוסי אברהמי. אבל רגע לפני שאתם קופצים אל הדירה הבאה או הנכס להשקעה שלכם, הנה הפרויקטים החדשים והקבלנים שמאחוריהם.

קבוצת אשדר

חברת בניה זו הינה חלק מקבוצת "אשטרום'' אשר הוקמה בשנות השישים של המאה הקודמת וכיום נחשבת לאחד מקונצרן הבנייה הגדולים בישראל. החברה מתמחה בהנדסה ועוסקת בתחומים שונים של בנייה, כאשר היא מובילה פרויקטים גדולים כמו נמל אשדוד, בניית קו האדום של הרכבת הקלה  ועוד פרויקטים כדוגמת גשרים שונים ובתי חולים. קבוצת אשדר נמנית בין 20 החברות של קבוצת אשטרום ומתרכזת בלא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית ופרויקטים לבניית בתים שונים. הקבוצה הינה גם פעילה מאוד באזור צפון תל אביב, ותחתיה שני פרויקטים כאשר אחד מהם נמצא בשכונת רמת אביב והשני בנווה אביבים. פרויקטים אלו מציעים דירות יוקרה ודירות בעלות, 3 עד שישה חדרים, פרויקט RECANATI RESIDENCE שברמת אביב אמור לכלול 16 קומות ו3 בניינים בסך הכל. פרויקט "אשדר טאגור" כולל 3 בניינים מעוצבים בצורה איכותית וסטנדרטים גבוהים, אמור בין 9 עד 18 קומות בכל בניין, יחד עם דירות פנטהאוז מפנקות וסטודיו מהריבות.

פרויקט צהלה

מגדלי צהלה נחשבים לפרויקט אחר באזור הצפוני של העיר, הוא מנוהל על ידי 2 חברות שונותהראשונה מביניהם היא קבוצת ע.לוזון המנוהלת על ידי עמוס לוזון. לחברה זו יש כיום ותק קרוב ל30 שנים, והיא מבוססת כאחת מחברות היזמות והבנייה האיכותיות והמובילות בארץ. החברה שנייה היא קבוצת בוש אשר בנתה מעל ל200 פרויקטים שונים, למסחר, תעשייה מגורים ואפילו מתקנים צבאיים. הפרויקט ממוקם ברחוב רוממה 40 הוא כולל 2 בניינים ותוכנן על ידי האדריכל גידי בר אוריין בצורה כזו שבכל בניין יכלול בתוכו חדר כושר, גינות מעוצבות, מחסן פרטי לכל דירה, חיפויים קשיחים ושימוש מירבי שתאורה טבעית דרך החלונות. יחד עם רמת אבזור גבוהה מהרגיל וסטנדרטים מעולים, תוכלו למצוא בבנייני צהלה דירות החל מ3 חדרים, 4 חדרים ,5 חדרים ודירות גן ופנטהאוז שונות.