מילוי לוטו עם שיטה שווה משהו?

משחקי המזל בישראל תופסים חלק לא קטן בעבור לא מעט ישראלים, בין אם מדובר בחובבי הספורט המצליחים לנחש דרך מגוון משחקים תוצאות שונות ואפילו נתונים סטטיסטים כמו מספר כרטיסים אדומים או צהובים ועד אל כמות השערים. אך כאשר מדובר במשחקי מזל פופולאריים אי אפשר שלא להתייחס אל המשחקים מבית מפעל הפיס, החל מהגרלת הצ'נאס היומית ועד אל הגרלת הלוטו השבועית ועוד מגוון משחקים אשר יוכלו לפק לרבים מהמשתתפים פרסים בסכומים שונים ובעלות נמוכה מאוד. כיום ניתן להשתתף במשחקים אלו החל מאפליקציה של מפעל הפיס ועד אל אתרים שיעזרו לנו בהכוונה ובשליחת טופס מקוון במהירות.

למלא לוטו בטפסים חזקים ושיטות שונות

כאמור משחקי המזל נשענים ברובם על מזל וכמובן על נתונים סטטיסטים שונים, על כן אחת הדרכים היעילות למלא טופס לוטו תתחיל בראש ובראשונה מסוג הטופס. לנוחיות המשתתפים ניתן כיום למלא טפסים "רגילים" שיוכלו להשתתף בהגרלה ובסכום המפורסם, למלא 2 עד 14 טבלאות. אך המבקשים להכפיל את סכום הזכייה יוכלו לעשות זאת בעזרת טופס דאבל לוטו, בו נוכל להכפיל את סכום הזכייה. ההבדל בין הטפסים הוא ברמת העיקרון כפול בעלות, כך שעלות מילוי טבלה בטופס רגיל תעלה שלושה שקלים ואילו בטופס דאבל לוטו תעלה שישה שקלים. בנוסף ניתן למלא את הטופס בשיטות שונות, החל מלוטו שיטתי בו נתבקש לנחש רק חמישה מספרים.

שיטות נוספות ולא פחות יעילות

לצד הטפסים והשיטות למילוי טפסי לוטו, חשוב לדעת כי ישנה אופציה מעולה אשר מניבה ללא מעט ישראלים פרסים מעולים והיא כמובן מנוי למפעל הפיס. מנוי שכזה הופך כל בעל מנוי לזוכה פוטנציאלי, כאשר בכל הגרלה נשלח בשמם של המנויים טופס ובכך יגדיל משמעותית את הסיכוי לזכות בפרס. מאידך נוכל "לפזר" את הטפסים שנבקש למלא, העלות אמנם תהיה מעט גבוהה יותר ממילוי טופס אחד אך נוכל לנחש מספר מספרים במספר טבלאות ובכך גם להגדיל את הסיכוי שלנו לזכות. כמובן שלצד כל אלו חשוב לדעת כי מילוי טפסי לוטו נוכל כיום לבצע בצורה מקוונת מבלי לצאת מהבית!