איך מעצבים את הבית בסטייל?

מי מאיתנו לא מבקש לשנות מידי פעם את מיקומה של הספה? להחליף אולי את בית המנורה למשהו שקצת יותר מתחברה אל האווירה עכשוויות ובכלל, לחדש פריטים שונים שככל הנראה עבר זמנם. כנראה שרובנו היינו שמחים לעשות זאת, אך חשוב לדעת כיצד אנו מגיעים אל הנושא ובמיוחד כאשר מדובר בשאלת העשור והיא "איך מעצבים את הבית בסטייל" וכמובן מבלי להרוג את תקרת האשראי. ובכדי לקבל את התשובה לשאלה הזו, אספנו את הטיפים הכי חמים שידע עולם עיצוב הבית החל מאיך לבחור תאורה, טפטים מעוצבים ועד לכללים שחשוב שכל אחד מאיתנו ידע לפני שיפוץ.

רצפה קירות וכמובן צבע

עיצוב הרצפה הוא אם אפשר לומר אחד המאפיינים הראשונים שיש לגעת ולתת להם חשיבות בעת עיצוב הבית בסטייל, בין אם יש לנו את היכולת להחליף את הרצפות לאלו שאנו מבקשים ובין אם אנו לנו את היכולת קיימות עבורנו מנעד רחב של חלופות שונות. נוכל לעצב את המרצפות החל משטיחים שיתאימו לצבע או לסגנון העיצוב ועד למדבקות ועיצובים שונים, ומאידך בהחלפת רצפות נוכל לבחור בין צבעים חמים, דומי פרקט או שייש לבן ומבריק.

ולאחר בחירה של כל אלו חשוב להמשיך את ההתאמה במידה כזו או אחרת אל הקירות והצבע, שכן עיצוב הקירות אמור "להחזיק" את עיצוב הבית ולהתאים עצמו לריהוט, לאקססוריז ואפילו לאופי המרפסת והגינה או פינת הישיבה שנרצה לשים שם.

ועכשיו איך מעצבים את הבית בסטייל?

רצפה קירות וצבע יכולים להשתנות בצורה לעיתים די מהירה, בין אם בשיפוץ ובין אם בתחליפים אחרים שהזכרנו אך החלק החשוב הוא כמובן התאמה של שאר הריהוט אל החדרים, אל הסלון ואל שאר החדרים. על כן חשו לזכור כמה כללים, הראשון הוא שבבחירת מערכות הישיבה חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל ואת הצבעים שבחרנו לקירות. בחירה זו תעזור גם בבחירה של שטיח, תאורה אל הסלון, שולחנות ואפילו כיסאות. שכן כל אלו יוכלו להשתלב בפלטת הצבעים של בין, למשל כמו מערכת ישיבה שחורה ובוהקת אל שולחן לבן עם מגירה לא רחוק ממנה. פרטים אלו ועוד פריטים חשובים אחרים יכולים להיות יעילים בעת עיצוב הבית בסטייל.